donderdag, 09 april 2020

Algemeen

Lesrooster 2019/2020
Wie, wat, waar wanneer...?
LEDENADMINISTRATIE
Informatie m.b.t. contributie, aanmelding, wedstrijdkosten, ...
RGV Kamp 2020
Eindelijk is het dan zover! De inschrijving van het RGV kamp 2020 is officieel geopend!
A+ R A-

Algemeen (57)

Trainingen en wedstrijden afgelast tot 1 april

Geschreven door donderdag, 12 maart 2020 17:20

Trainingen en Wedstrijden afgelast tot april

Ruurlo - De RGV volgt de regelgeving van de regering in betrekking tot COVID-19 op. Dit betekent helaas dat alle trainingen en wedstrijden tot nader order afgelast zullen worden.
Laatst aangepast op dinsdag, 07 april 2020 13:23

RGV Kamp 2020

Geschreven door maandag, 09 maart 2020 22:38

RGV Kamp 2020

Ruurlo - Eindelijk is het dan zover! De inschrijving van het RGV kamp 2020 is officieel geopend! Heb jij wel zin in een feestje? Trek je dansschoenen dan maar vast aan, want van 17 t/m 19 april is Kampeerboerderij De Haverkamp helemaal omgetoverd tot een grote DISCO, want dat is het thema van dit jaar!

Klik op de foto voor meer informatie!

Laatst aangepast op maandag, 09 maart 2020 23:06

Het Grote Gymfeest

Geschreven door donderdag, 20 februari 2020 21:48

Het Grote Gymfeest

Ruurlo - Op zaterdag 22 februari 2020 organiseert de jeugdraad van RGV Ruurlo het super leuke Grote Gymfeest! Zit jij op de basisschool en heb je zin om mee te doen (ook voor niet-leden)? Dan zien wij jou heel graag zaterdag 22 februari in Sporthal 't Rikkenhage in Ruurlo
Laatst aangepast op donderdag, 20 februari 2020 21:59

RGV Lijn- en Volleybaltoernooi 2020

Geschreven door zondag, 08 december 2019 20:09

RGV Lijn- en Volleybaltoernooi

Ruurlo -  Om het jaar 2020 sportief te beginnen met alle RGV leden wordt het nieuwjaarstoernooi georganiseerd op vrijdag 3 Januari 2020 van 19.00 uur tot 22.00 uur in sporthal ’t Rikkenhage.
Laatst aangepast op zondag, 08 december 2019 20:40

RGV Gymgala 2019

Geschreven door donderdag, 14 november 2019 23:28

Informatie RGV Gala 2019

Ruurlo - Op Zaterdag 23 november staat het RGV Gala op het programma. Klik op de foto voor meer informatie voor uw zoon(s)/dochter(s) of voor uw bezoek aan het RGV Gala.
Laatst aangepast op donderdag, 14 november 2019 23:44

Algemene ledenvergadering dinsdag 29 oktober 2019

Geschreven door zondag, 13 oktober 2019 23:06

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op dinsdag 29 oktober aanstaande in de foyer van het Kulturhus te Ruurlo, aanvang 20.00 uur.
Laatst aangepast op zondag, 27 oktober 2019 13:47

Rabobank sponsoractie Hart Voor De Achterhoek

Geschreven door maandag, 12 augustus 2019 10:05
Ruurlo - Beste leden, van 5 september tot en met 19 september kunt u ons steunen als u lid bent van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek. Die periode is de rabobankactie HART VOOR DE ACHTERHOEK.
Iedere stem op de RGV helpt om ons doel te behalen: nieuwe trainingspakken voor de vereniging.
Laatst aangepast op donderdag, 29 augustus 2019 23:09

RGV-springers goed voor acht medailles op NK

Geschreven door maandag, 08 juli 2019 09:49

RGV-springers goed voor acht medailles op NK

RUURLO - Aan het Nederlands kampioenschap trampoline springen individueel en synchroon in Ahoy Rotterdam namen 21 springers van RGV Ruurlo deel. Er werden in totaal 19 finale- (beste acht springers) en acht podium plaatsen behaald, en zelfs twee maal goud op dit Nederlands Kampioenschap.
Laatst aangepast op maandag, 08 juli 2019 10:24

RGV Kamp 2019

Geschreven door zondag, 17 maart 2019 19:34

RGV Kamp 2019

Het RGV Kamp komt er weer aan! Ga jij al mee? Super leuk! Zo niet? Dan kun je jezelf hier alsnog opgeven.

Klik op de foto voor meer informatie!

Laatst aangepast op dinsdag, 21 mei 2019 18:54

Algemene Ledenvergadering dinsdag 26 Maart 2018

Geschreven door zaterdag, 02 maart 2019 15:18

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op dinsdag 26 maart aanstaande in de foyer van het Kulturhus te Ruurlo, aanvang 20.00 uur. 
Laatst aangepast op dinsdag, 26 maart 2019 18:07

RGV Kalender

Geen evenementen

RGV Tweets

RGV Ruurlo
WEDEROM GOEDE PRESTATIES VOOR 5E DIVISIE TURNSTERS! Lees het bericht hieronder voor meer info. https://t.co/RjC3taGRsk
RGV Ruurlo
SUCCESVOLLE 2E PW VOOR 3e/4e DIVISIE TRAMPOLINESPRINGERS! Lees hieronder het bericht voor meer info. https://t.co/WVPG1CRfb3
RGV Ruurlo
> RGV HULDIGT 6 JUBILARISSEN < Gisteravond tijdens de jaarlijkse ledenvergadering heeft het bestuur van RGV maar l… https://t.co/UR86tWWu2k

RGV Sponsorclicks

Locatie sporthal

Sporthal ‘t Rikkenhage

Fürstenauerstraat 1
7261 PE Ruurlo

T. (0)573 452179

Locatie gymzaal

Gymzaal

Schoolstraat 9
7261GH Ruurlo

Ledenadministratie

Erna Boekelder

Hondsdraf 1
7261 JV  Ruurlo

T. (0)573 452893
E. ledenadm.rgv@gmail.com

 

Secretariaat

Renske Ruiterkamp

Ruurloseweg 41
7251 LA Vorden

T. (0)575 554336
E. secretaris.rgv@gmail.com