donderdag, 25 april 2019

Algemeen

Lesrooster 2018/2019
Wie, wat, waar wanneer...?
LEDENADMINISTRATIE
Informatie m.b.t. contributie, aanmelding, wedstrijdkosten, ...
LEDENVERGADERING 2019
Binnenkort is het weer zover, de jaarlijkse ledenvergadering voor leden en ouders/verzorgers in het Kulturhus
A+ R A-

Algemeen (49)

RGV Kamp 2019

Geschreven door zondag, 17 maart 2019 19:34

RGV Kamp 2019

Het RGV Kamp komt er weer aan! Ga jij al mee? Super leuk! Zo niet? Dan kun je jezelf hier alsnog opgeven.

Klik op de foto voor meer informatie!

Laatst aangepast op zondag, 17 maart 2019 20:04

Algemene Ledenvergadering dinsdag 26 Maart 2018

Geschreven door zaterdag, 02 maart 2019 15:18

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op dinsdag 26 maart aanstaande in de foyer van het Kulturhus te Ruurlo, aanvang 20.00 uur. 
Laatst aangepast op dinsdag, 26 maart 2019 18:07

Goede wedstrijd voor onze jongens in Barchem!

Geschreven door zaterdag, 19 januari 2019 13:18

Goede wedstrijd voor onze jongens in Barchem!

Barchem - Op zaterdag 12 januari 2019 hebben 5 jongens van de RGV-jongensgymgroep onder leiding van Janny Wilgenhof meegedaan aan de Rayonkampioenschappen voor jongens in Barchem en niet zonder succes!
Laatst aangepast op zaterdag, 19 januari 2019 13:52

RGV Kindermiddag

Geschreven door dinsdag, 03 juli 2018 21:50

RGV Kindermiddag

Ruurlo - Op Zaterdag 7 Juli is er weer de kindermiddag van de Ruurlose Gymnastiek Vereniging (RGV).
Voor meer informatie en om je aan te melden, klik op de foto!
Laatst aangepast op dinsdag, 03 juli 2018 22:39

Hart Voor De Achterhoek sponsoringsactie van de Rabobank

Ruurlo - Beste leden, van 22 mei tot en met 6 juni kunt u ons steunen als u lid bent van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek. Die periode is de Rabobankactie HART VOOR DE ACHTERHOEK.
Iedere stem op de RGV helpt om ons doel te behalen: EEN NIEUWE TRAMPOLINE.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:39

Toekomst RGV

Geschreven door zondag, 29 april 2018 10:08

Toekomst RGV

Ruurlo - Beste leden, ouders en iedereen die RGV een warm hart toedraagt,
Zoals jullie weten is de RGV met een projectgroep bezig om een nieuwe accommodatie te realiseren. Tot op heden ziet het er positief uit en de RGV zal dan eindelijk meer ruimte en mogelijkheden krijgen om beter te kunnen trainen. Met deze schitterende nieuwe accommodatie kan de RGV een mooie toekomst tegemoet zien.
Echter..
Een vereniging heeft een bestuur nodig. Momenteel bestaat het dagelijks bestuur uit 2 personen!
Dit is onvoldoende om RGV een goede toekomst te bieden en hiervoor moet voor de zomervakantie een oplossing worden gevonden.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:41

Drie Jubilarissen bij de RGV

Geschreven door zondag, 08 april 2018 16:21

Drie jubilarissen bij de RGV

Ruurlo - Tijdens de ledenvergadering werden 3 jubilarissen gehuldigd voor hun vele jaren lidmaatschap van de vereniging.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:43

Algemene Ledenvergadering donderdag 15 Maart 2018

Geschreven door dinsdag, 06 maart 2018 13:15

Algemene Ledenvergadering

Binnenkort vindt de jaarlijkse ledenvergadering weer plaats. Graag nodigen wij alle leden en ouders/verzorgers van onze jeugdleden uit tot het bijwonen van deze ledenvergadering op donderdag 15 maart aanstaande bij café-restaurant "De Tapperij" te Ruurlo, aanvang 20.00 uur. 

Voor de agenda van de ledenvergadering, klik hier
Voor de notulen van de ledenvergadering van 29-3-2017, klik hier

Voor het concept huishoudelijk reglement, klik hier.
Laatst aangepast op dinsdag, 22 mei 2018 20:47

RGV Gymkamp 2018

Geschreven door maandag, 12 februari 2018 10:29

RGV Gymkamp 2018

Ruurlo - De opgave voor het RGV kamp 2018 is geopend!!

Klik op de foto voor meer informatie!

Laatst aangepast op zondag, 08 april 2018 16:46

Het Grote Gymfeest

Geschreven door donderdag, 25 januari 2018 22:10

Het Grote Gymfeest 2018

Ruurlo - Na het grote succes van vorig jaar, gaan we ook dit jaar weer een feestje vieren. Op vrijdag 2 maart (voorjaasvakantie) mag iedereen van groep 1 t/m 8 (ook niet-leden) komen gymmen in sporthal t' Rikkenhage. We spelen weer Gym4Fun! Meld je nu aan voor het grote gymfeest 2018! 
Laatst aangepast op donderdag, 25 januari 2018 22:36

RGV Tweets

RGV Ruurlo
WEDEROM GOEDE PRESTATIES VOOR 5E DIVISIE TURNSTERS! Lees het bericht hieronder voor meer info. https://t.co/RjC3taGRsk
RGV Ruurlo
SUCCESVOLLE 2E PW VOOR 3e/4e DIVISIE TRAMPOLINESPRINGERS! Lees hieronder het bericht voor meer info. https://t.co/WVPG1CRfb3
RGV Ruurlo
> RGV HULDIGT 6 JUBILARISSEN < Gisteravond tijdens de jaarlijkse ledenvergadering heeft het bestuur van RGV maar l… https://t.co/UR86tWWu2k

RGV Sponsorclicks

Locatie sporthal

Sporthal ‘t Rikkenhage

Fürstenauerstraat 1
7261 PE Ruurlo

T. (0)573 452179

Locatie gymzaal

Gymzaal

Schoolstraat 9
7261GH Ruurlo

Ledenadministratie

Erna Boekelder

Hondsdraf 1
7261 JV  Ruurlo

T. (0)573 452893
E. ledenadm.rgv@gmail.com

 

Secretariaat

Renske Ruiterkamp

Ruurloseweg 41
7251 LA Vorden

T. (0)575 554336
E. secretaris.rgv@gmail.com